Ai experiență ca ADMINISTRATOR PENSIUNE TURISTICĂ, dar nu ai o calificare care să ateste acest lucru?

Althera Evalcov îți oferă oportunitatea de a obține o diplomă recunoscută fără a fi nevoie să urmezi cursuri îndelungate! Certifică-ți competențele rapid și eficient, printr-un proces de evaluare adaptat standardelor naționale.

Ce presupune această meserie?

Administratorul de pensiune turistică se ocupă în principal cu organizarea activității în cadrul pensiunii turistice.

Competențe evaluate:

  1.  Comunicarea eficientă în cadrul unei pensiuni turistice
  2.  Lucrul în echipă în pensiunea turistică
  3.  Gestionarea reclamațiilor clienților
  4.  Aplicarea normelor de securitate și sănătate în muncă și a reglementărilor în domeniul situațiilor de urgență specifice în domeniul turismului
  5.  Aplicarea normelor de protecție a mediului în domeniul turismului
  6.  Monitorizarea aplicării normelor igienico-sanitare specifice activității în pensiunea turistică
  7.  Aplicarea noțiunilor de bază despre organizarea activității în pensiunea turistică
  8.  Gestionarea rezervărilor spațiilor de cazare
  9.  Monitorizarea operațiunilor de pregătire a primirii clientului, a celor specifice sosirii (check-in) și plecării acestuia (check-out)
  10.  Organizarea activităților de alimentație și servire
  11.  Verificarea efectuării operațiilor de curățenie, întreținere, amenajare și igienizare a spațiilor din pensiunea turistică
  12.  Gestionarea evidenței operative și financiare a activității unei pensiuni turistice
  13.  Aplicarea noțiunilor de bază despre comportament profesional și psihologia consumatorului specifice domeniului turismului
  14.  Promovarea serviciilor proprii pensiunii turistice

Descrierea competențelor:

  1.  Comunicarea eficientă în cadrul unei pensiuni turistice: Utilizarea eficientă a diferitelor canale de comunicare, preluarea și transmiterea mesajelor, transmiterea instrucțiunilor, diseminarea comunicărilor interne.
  2.  Lucrul în echipă în pensiunea turistică: Colaborarea eficientă cu personalul din pensiune.
  3.  Gestionarea reclamațiilor clienților: Gestionarea promptă a solicitărilor, plângerilor și reclamațiilor clienților.
  4.  Aplicarea normelor de securitate și sănătate în muncă și a reglementărilor în domeniul situațiilor de urgență specifice în domeniul turismului: Respectarea și asigurarea aplicării normelor de SSM și SU.
  5.  Aplicarea normelor de protecție a mediului în domeniul turismului: Respectarea și asigurarea respectării normelor de protecție a mediului.
  6.  Monitorizarea aplicării normelor igienico-sanitare specifice activității în pensiunea turistică: Monitorizarea aplicării normelor igienico-sanitare de către personal.
  7.  Aplicarea noțiunilor de bază despre organizarea activității în pensiunea turistică: Asigurarea înregistrării serviciilor, păstrarea și arhivarea documentelor, verificarea corespondenței, preluarea informațiilor legate de defecțiuni, efectuarea închiderii zilei.
  8.  Gestionarea rezervărilor spațiilor de cazare: Verificarea și înregistrarea rezervărilor, alocarea spațiilor de cazare, stabilirea tarifelor.
  9.  Monitorizarea operațiunilor de pregătire a primirii clientului, a celor specifice sosirii (check-in) și plecării acestuia (check-out): Monitorizarea operațiunilor de pregătire, verificarea situației spațiilor de cazare, verificarea înregistrării clienților, monitorizarea operațiunilor de check-out, solicitarea de feedback.
  10.  Organizarea activităților de alimentație și servire: Verificarea funcționării echipamentelor, organizarea activității de preparare și servire, asigurarea respectării normelor igienico-sanitare, asigurarea respectării preferințelor clienților.
  11.  Verificarea efectuării operațiilor de curățenie, întreținere, amenajare și igienizare a spațiilor din pensiunea turistică: Verificarea efectuării operațiunilor de curățenie și întreținere.
  12.  Gestionarea evidenței operative și financiare a activității unei pensiuni turistice: Păstrarea evidenței documentelor, utilizarea instrumentelor de plată, verificarea valabilității cărților de credit, informarea clienților despre cursul valutar, încasarea contravalorii serviciilor, gestionarea echipamentelor și stocurilor, planificarea aprovizionării, negocierea cu furnizorii, verificarea încasărilor, gestionarea veniturilor și cheltuielilor, utilizarea softurilor specifice.
  13.  Aplicarea noțiunilor de bază despre comportament profesional și psihologia consumatorului specifice domeniului turismului: Identificarea nevoilor clienților, respectarea normelor de comportament profesional, asigurarea respectării regulilor de conduită, monitorizarea disciplinei personalului.
  14.  Promovarea serviciilor proprii pensiunii turistice: Oferirea de informații despre servicii, implementarea strategiilor de vânzări și marketing, promovarea imaginii pensiunii, utilizarea tehnicilor de fidelizare a clienților, asigurarea unui raport echitabil între calitatea serviciilor și tarife.

Beneficiile obținerii calificării:

  •  Recunoaștere oficială: Diploma este recunoscută de Ministerul Muncii și Ministerul Educației și este valabilă în România și în Uniunea Europeană.
  •  Creșterea șanselor de angajare: O calificare recunoscută te face mai atractiv pentru angajatori.
  •  Dezvoltare profesională: Certificarea îți validează competențele și îți permite să avansezi în carieră.
  •  Încredere sporită: Diploma îți oferă recunoaștere și îți consolidează încrederea în propriile abilități.

 

De ce să alegi Althera Evalcov?

  •  Experiență: Suntem un centru de evaluare autorizat ANC, cu o vastă experiență în domeniu.
  •  Flexibilitate: Programăm evaluarea în funcție de disponibilitatea ta.
  •  Rapiditate: Obții calificarea în doar câteva zile.
  •  Sprijin: Beneficiezi de consultanță GRATUITĂ pe tot parcursul procesului.
  •  Recunoaștere internațională: Certificatul este recunoscut în România și în UE.
  •  Garanția calității: Dacă nu ești mulțumit de serviciile noastre, primești banii înapoi.

 

Cum funcționează evaluarea?

Evaluarea se bazează pe demonstrarea competențelor practice și teoretice dobândite prin experiență. Aceasta include:

  •  Proba scrisă: Verificarea cunoștințelor teoretice prin intermediul unui test grilă.
  •  Proba practică: Demonstrarea abilităților de operare a utilajelor și de efectuare a lucrărilor de terasament.
  •  Analiza portofoliului de lucrări: Prezentarea dovezilor experienței profesionale (ex: contracte de muncă, adeverințe, poze, video, portofoliu lucrări, proiecte, etc.).

 

Înscrie-te acum la evaluare și obține o calificare recunoscută ca Administrator Pensiune Turistică!

 

#certificat #scoala #diploma #examen #administratorpensiune #calificare #meserii #evaluare


Download Prezentare Program Evaluare - ADMINISTRATOR PENSIUNE TURISTICĂ

Calificare autorizată

ADMINISTRATOR PENSIUNE TURISTICĂ

Durată

3-30 zile

Calendar examene

Luni - Joi: 0830 - 1630
Vineri: 0830 - 1400
Sâmbătă: 0800 - 1100
Înscrie-te acum

Cod C.O.R./N.C.

COR 515203 / COD CALIFICARE RO/03/1013/466

Certificat de competențe profesionale, emis de A.N.C. (Autoritatea Națională pentru Calificări) recunoscut la nivel național de către Ministerul Muncii şi Ministerul Educaţiei, în baza Ordonanței Guvernului nr. 129/2000, iar apostilat și tradus este recunoscut la nivel internațional.

Acte necesare

Copie carte de identitate
Copie certificat de naștere
Copie certificat căsătorie (doar în cazul schimbării numelui în urma căsătoriei)
Copie act de studii (minim 8 clase)
Adeverință medicală
Contracte de muncă în domeniu, adeverință de la locul de muncă, raport din partea altor persoane, caracterizare, poze în timpul efectuării sarcinilor, filme, proiecte, etc.